World of Warcraft penetrerar inte mig

Skägg.
10 Chambers
World of Warcraft penetrerar inte mig

Redan efter att ha testat betan av #World of Warcraft märkte min hjärna det med en radioaktiv skylt. Hjärtat tyckte däremot att avkomma med extra lämmar var ett helt ok pris för äventyrande i Azeroth. Kort och gott, jag började aldrig spela. Inte ens påtryckningar från Robin, John och alla andra torskar kan få mig att utsätta mig för den frestelsen, nej nej.

Läste precis igenom Robins recension av #Company of Heroes och det var som jag misstänkte ett riktigt bra spel. Synd bara att jag inte är intelligent nog för strategispel, den enda strategi som brukar funka för mig är att maximera antalet torn per yta. Jag har dock lyckats klå honom i ett rts, #Empire Earth. Som ni kanske vet gäller det att utvecklas från stenåldern till laseråldern snabbare än sin motståndare, vilket jag lyckades med när vi LAN-testade spelet. Resultatet blev att hans å så stolta riddare på hästar med nyfrisserade manar smälte på slagfältet när mina Mechs kom stompande med laserkanoner. En förnedring som upprepat sig så många gånger efter, fast med ombytta roller.

#blogg


signatur
1
Skriv svar