Hunger innan PS3-kväll hos John

Skägg.
10 Chambers
Hunger innan PS3-kväll hos John

Följande diskussion är saxad från vår interna kanal och visar på vilken nivå diskussionerna kan ligga på ibland.

[15:38] <spiken> jag har fan varit hungrig hela dagen [15:38] <spiken> Shock, hur är pizzerians kebabdjur? välgött? [15:38] <KlosterKatten> Inte ätit än [15:38] <KlosterKatten> :x [15:38] <spiken> käkade taning frulle, tanig lunch, och två äpplen [15:39] <Novum> pizzerians pizzor är goda dock vet jag inte om kebaben [15:40] <spiken> en pizzeria döms efter dens kebabpizza [15:40] <spiken> inget annat [15:40] <the_maxx> spiken: Signed. [15:41] * mullinss has joined #fz-crew [15:41] * Q sets mode: +o mullinss [15:41] <spiken> jag avundas kebabdjurets uppoffrande leverne [15:42] <spiken> att strosa runt, äta goda kryddor, göda sig kort och gott [15:42] <the_maxx> :) [15:42] <the_maxx> Fast. [15:42] <the_maxx> Det måste väl vara jobbigt att svettas så mycket. [15:42] <mullinss> MOrrn [15:42] <spiken> och när den är redo för sitt kall, slänga sig hejdlöst mot första bästa spjutformade gren [15:42] <Novum> är inte kebab,. lamm? [15:42] <the_maxx> Kebab svettas alltid. [15:43] <spiken> nu förstår jag inte vad du menar, kebab kommer från kebabdjuret, som jag precis beskrev [15:43] <the_maxx> Ja, och om kebaben svettas så mycket. [15:43] <the_maxx> Måste inte kebabdjuret också svettas mycket? [15:43] <Novum> Uch, nu har jag ytterligare en orsak till att inte tycka om kebab [15:43] <spiken> om Jesus dog för våra synder är kebabdjuret mer ädelt, det dör för våra lustar [15:43] <the_maxx> Haha. :D [15:44] <the_maxx> Är väl ungefär som dendära grisen i Asatron. [15:44] <the_maxx> Käkas upp varje kväll i den stora festsalen. [15:44] <spiken> the_maxx, möjligt, kanske får den sin smak genom att först svettas ut all vätska och bara lämna prima gott kött på sig, innan spettet forceras genom kroppen? [15:45] <spiken> det märkligaste med kebabdjuret är dock hur det kan leva utan ett skelett [15:45] <the_maxx> Mm. [15:45] <the_maxx> Och skin. [15:45] <the_maxx> Och lemmar. [15:45] <the_maxx> Måste ju typ rulla fram. [15:45] <the_maxx> Över kryddöknen. [15:46] <the_maxx> Svettas och suger upp kryddor. [15:46] <Novum> kan ni inte försöka göra en dokumentär och skicka till Animalplanet?

#blogg


signatur
Vila i frid
Hunger innan PS3-kväll hos John


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv
Medlem


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

hehehehe fick mig å fnissa rejält
humor humor;)


signatur

Litet men starkt

Inaktiv

somnade efter 1 mening


signatur

My way is better than yours :D

1
Skriv svar