Det ser ju så lätt ut

Skägg.
10 Chambers
Det ser ju så lätt ut

Det spelar ingen roll vad det är, när någon gör nått på teve så finns det oftast en anledning varför just dom har en kamera i ansiktet. De kan lite skit helt enkelt, vare sig det gäller sport, matlagning eller kunskap.

Efter att ha sett en käck TV4-tjej baka biscotti (söta italienska skorpor) blev jag inspirerad - "det där ser ju busenkelt ut, gjort på fem minuter". Efter att ha funnit den femte raka korpenmatchen igår var jag full av energi, efter att ha duschat och diskat på 40 minuter (världsrekord!) gick jag ner till affären för att köpa ingredienser.

När degen var i ugnen hade jag faktiskt bara glömt en ingrediens, rivet apelsinskal är ju inte supersmarr i alla fall. Efter 20 minuter skulle rullarna tas ut, skivas på sniskan och åka in i värmen igen för att torka ordentligt. Totalt tog det en och en halv timme, i programmet var det max tre minuter - jag vill också ha ett professionellt klippteam hemma!

Hursomhelst, slutresultatet blev inte så pjåkigt, du hittar en bild i mitt bildalbum.

#blogg


signatur
Medlem
Det ser ju så lätt ut

Ser gott ut i alla fall.

Är det gott?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skägg.
10 Chambers

De blev faktiskt goda. Det är ju inte chocolate chip cookies-smarriga men till en espresso eller kopp java är de helt lysande. Här hittar du receptet, jag bytte ut pinjenötterna mot choklad med 70% kakaohalt.


signatur
Medlem

Va, kan man lägga upp egna bilder här?


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers

Visst, ny cool feature i det nya bildarkivet!


signatur
Inaktiv

Mums, kan du inte komma hit och baka lite


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Skägg.
10 Chambers

Sure, mot timfaktura


signatur
1
Skriv svar