Skinnflådd och trött

Skägg.
10 Chambers
Skinnflådd och trött

Mitt ansikte svider. Jag köpte nya rakblad igår men måste ha missat "ultra", "super+" eller någon annan fjantig förteckning på förpackningen, de var i alla fall inte kompatibla med mitt skaft. Så jag fick raka mig med det gamla bladet, som borde ha pensionerats för länge sedan. Hade inte mitt domänlösenord gått ut hade jag skitit i det och jobbat hemifrån, nu sitter jag istället på kontoret och känner mig skinnflådd och dödstrött. Det var ett hårt veckoslut i Leipzig.

Jag pallade bara att spendera en timme nere på mässgolvet, bland allt ståhej. Resten av tiden tillbringades i det betydligt mer trevliga business center. De fyra dagarna gick fort, och efter tre kvällars festande var det skönt att komma hem igen i lördags. Ett plus i kanten var törsten hos kollegan, efter att ha kommit hem klockan sex sista kvällen (snarare morgonen) blev det jag som fick ratta hans BMW av sporttyp femtio mil på autobahn.

#blogg


signatur
Vila i frid
Skinnflådd och trött

Hehe, låter trevligt. Vilken BMW var det?


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Skägg.
10 Chambers

Jag tror att det var en M3, men min bilkunskap slutar vid körkortet.


signatur
Inaktiv

Vi kan fan inte vara släkt, menar du att du inte vet vad det var för bmw du körde?:O

Inte för att bmw är det fränaste jag vet men modellen hade jag nog haft koll på.;)

Skägg.
10 Chambers

Den hade ratt, var svart och kunde köra fort - är det nog med ledtrådar?

Jag är mest glad att jag bara fick ett motorstopp!


signatur
1
Skriv svar