Blame Canada

Skägg.
10 Chambers
Blame Canada

Jag hoppas att jag inte behöver beskylla Kanada för något, för jag ska nämligen dit om bara några timmar. 15:15 går planet från Arlanda, via London och Toronto och till slutdestinationen Montreal. #Ubisoft ska visa #Far Cry 2 och #Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 under ett par dagar och vi är fyra från norden som är inbjudna.

Det är första Atland-flygningen för mig, så magpirret är något intensivare än vanligt. Tur är dock att jag blivit av med flygrädslan efter tvåsiffriga resor med jobbet senaste året. Just nu sitter jag på förlaget och väntar på att @John ska släntra och ge mig en diktafon, eftersom jag vill slippa checka in något bagage fick datorn stanna hemma. Förhoppningsvis minns jag hur penna och papper används.

#blogg


signatur
Inaktiv
Blame Canada

Oj vad kul det låter!
Lycka till och have fun!

Antikvitet

Calle är en sån där som bara dyker upp vid ens port när man minst anar det. Obehaglig typ, minst sagt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

far cry 2 best graphics ever...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Yahoo! Ni lägger väl upp så fort ni kan ? Stackars/Gött Calle


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

hmm, papper o penna.. rena 1900-talet det där


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Kom ihåg att kl dig varmt. Vattnet i nordatlanten är kallt såhär års
Många lager ull! ^^


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers

Sneaky sneaky, John gillar att bli överraskad (väckt mitt i natten av ljudet av en motorsåg).

Resan var bra, nu gäller det bara att vänta på att NDA:t ska släppa så jag får skriva om vad jag såg


signatur
1
Skriv svar