Dags att smiska mutantrumpa

Skägg.
10 Chambers
Dags att smiska mutantrumpa

Mitt i julshoppingen smet jag in hos en spelmånglare, langade upp tre gamla trötta Wii-spel jag recenserat och köpte #Fallout 3. Jag stod och vägde mellan det, #Gears of War 2 och #BioShock men efter att ha insett att jag komme köpa alla förr eller senare vann möjligheten att smiska mutantrumpa. Synd att datorn inte pallar det, jag missar ju moddarna genom Xbox 360 men jag får hoppas att vaniljupplevelsen är tillräckligt engagerande.

[eos_image="69505;w450"]Behöver man plocka upp hundbajset om det är radioaktivt?[/eos_image]

#blogg


signatur
Inaktiv
Dags att smiska mutantrumpa

Jag har alltid undrat vart man får hunden, någon som kan ge mig ett tips?

Medlem

Jag lyckades springa på honom vid en stor soptipp. Fanns ganska långt österut och lite norrut.
Det är en jäkla massa bilar på tippen och några raiders finns där också.
Blev väldigt paff när jag hittade honom då det var ganska tidigt in i mitt spelande och jag hade inte ens en aning om att man kunde ha sälskap med en liten vovve, sen kom han där helt plöstligt.

Han är riktigt bra att ha med sig när man möter lite enklare fienden, men tyvärr dör han ganska lätt så se till att skicka honom till Vault 101 om du vet att du kommer möta svåra fienden. Gjorde själv det misstaget men som tur var hade jag sparat precis innan!

1
Skriv svar