Mobilspel

Skägg.
10 Chambers
Mobilspel

Jag blir matt av att de förinstallerade mobilspelen bara har blivit sämre sedan Snake was the shit. Speciell när jag vet att vi har ett par duktiga utvecklare av den genren i landet. Blir sugen att testa Doom RPG, är det någon som har testat? Eller kan tipsa om något annat?

#blogg


signatur
Medlem
Mobilspel

Block Breaker Deluxe funkar alltid! Men den kanske bara är sony ericsson exklusiv.

Medlem

Orcs and Elves är inte så pjåkigt faktiskt!

De flesta actionspel är fail på grund av det kassa gränssnittet på dom flesta mobiler. Att man bara kan trycka en knapp i taget innebär rätt stora begränsningar.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Doom RPG är tråkigt, men samtidigt intressant. Om du inte har något emot enformiga banor och turbaserade strider (första slaget blir den som vinner), så finns det en del att hämta. Annars är det bara tråkigt.

Tilläggas bör även att spelet inte är passande för mobiltelefoner då det, dumt nog, inte är gjort för 10 minuters spelande i väntan på bussen.

Medlem

Tyckte doom rpg var halv-ok ändå. Inget mästerverk men kul idé

Medlem

Doom RPG var klockrent på mobiler. Finns ju även en gratis Zelda 1 remake. Som är dock inte är 100% färdig, utan i typ sista beta stadie. Helt ok med.

Själv kör jag mest Platinum Sudoku. Lagom underhållande


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag har SSX 3 till min Symbiantelefon
Grym grafik, snygga effekter, svårtstyrt än så länge men lovande om man lär sig kontrollen

Inaktiv

var nån stans på internet kan man hitta gratis mobilspel?:\


signatur

YNWA

1
Skriv svar