Kent - På Drift (jag är hopplöst efter)

Skägg.
10 Chambers
Kent - På Drift (jag är hopplöst efter)

Mitt i all Prodigy-hets lyckas Kent penetrera den massiva ljudmattan av bas- och synthmangel. Deras låt På Drift" släpptes tydligen gratis redan i december. Det märkliga är att jag redan har hört den, utan vetskap om att ett av mina favoritband låg bakom den, och fått rysningar. Den används i en reklam mot mobbning, en ung tjej sjunger en egen vers i en skolkorridor. Kent, tack som fan.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ClEpOUhGAZE&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ClEpOUhGAZE&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

"... för hjältar och hjältinnor stannar kvar
med ryggen upp mot väggen
bara hud mot vassa eggen
och de rivs och slår och bits
för sina liv eller någon annans
de får ingen belöning
men de kräver ingenting
de bara gör, biter ihop och håller käften"

#blogg


signatur
Medlem
Kent - På Drift (jag är hopplöst efter)

Men din hopplösa pretto-poppare. Hur fan kan du ena dagen hylla riktiga band som prodigy, och sen sitta och pipa som en liten emo-fjolla med halvfjong om kents senaste självmordsballad nästa dag?
Jag har också sett reklamen och stört mig som fan på den, nu förstår jag varför...

//Adde

Skägg.
10 Chambers

I has pretto!

Och du, din linuxvurmande nätverksgeek med musikaliska ramar snävare än Bert Karlssons skärp. Sätt på dig dina rosa fluffstövlar, kräma på någon dassig trance-platta och studsa upp och ner tills du kräks


signatur
Medlem

Fy fan, har alltid undrat vad låten hette som den där tjejen sjöng! Riktigt nice att det är Kent också, så sjukt bra de är.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Till och med jag hade ju snappat upp det här för länge sen


signatur

Robin,
Frilansare

1
Skriv svar