Tröttskalle

Skägg.
10 Chambers
Tröttskalle

Eftersom sambon är på möhippa är det jag som har lillspiksjour och det här den tredje sömnmobbade natten i rad. Ersättning är förberett och klart och han borde vakna för ett nattamål när som helst. Efter det ska jag försöka sluta glo på den är lysande dumburken i den mörka natten och sova ett par timmar. Samtidigt är jag grymt sugen att slänga på 12 Monkeys på dvd och bara njuta av Terry Gilliams tossigheter. Eller kanske lira ett par rundor #Killing Floor. Egentligen borde jag passa på och lira mer #The Conduit men de två timmarna i fredags fick mig inte att bli sugen på mer. Det känns spontant som en blek kopia av #Half-Life, #Prey och #Halo.

#blogg


signatur
Medlem
Tröttskalle

Hur gammal är lillspiken nu? Lill Snipern är nu 7 månader och han har börjat sova riktigt länge nu på sistone (med lite variable rate från ca 21:00 till 05:00~06:00)


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Skägg.
10 Chambers

5 månader i veckan, och käkar fortfarande var tredje eller var fjärde timme. Men vi har börjat med puréer nu så förmodligen kommer nattsömnen bli mindre avbruten. Thank god!


signatur
Medlem

Ja men då är det snart dags för välling på kvällarna så att han blir mer mätt i magen och sover längre.. Dunno om d var från 5 lr 6 månader man kan ge dom välling.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

1
Skriv svar