Första veckan efter semestern

Skägg.
10 Chambers
Första veckan efter semestern

Pujah, det var fem intensiva dagar det. Måndagen inleddes med några timmar på kontoret, mest för att peta på Tompa för sedan raskt dra in till stan och glo #Ninja Gaiden Sigma 2 lagom till lunch. Intrycken från det mötet dyker upp i helgen. Direkt efter det bar det av till #Microsofts kontor för att recensionsspela #Halo 3: ODST resten av dagen och hela tisdagen. Munkaveln sitter tajt och den knyts upp först 20 september, klockan 06:00 på morgonen, prick.

[eos_image="97207;w440"]Om Daggmaskar Slapp Törsta[/eos_image]

På onsdagen försökte jag komma ikapp med den tresiffriga inkorgen för att snabbt dra iväg på en till lunchdejt, denna gång med #Need for Speed: Shift som jag skrev samma dag. Torsdagen ägnades åt #Guitar Hero 5 och allmänt fixande. Så, idag fredag, blev det mer plastplonkade och plitandet av ett första intryck, recensionen dröjer till nästa vecka. Jag hoppas bara Tompa får ordning på kamerahelvetet som strulat hela veckan, den vägrar lämnar ifrån sig videos från både Gaiden och en vända på Ring of Fire med mig på bas, Jocke på trummor, Micke O på gitarr och på sång... ingen. Det är alldeles för få som är mikrofonkåta på kontoret.

#blogg


signatur
1
Skriv svar