Sisådär start på 10-talet

Skägg.
10 Chambers
Sisådär start på 10-talet

10-talet, vad kommer du att innehålla? Starten har i alla fall blivit intressant för på natten från nyårsdagen skällde frugan ut Ulrik medan hon körde porslinsbuss. Jag och lilleman klarade oss bra, till klockan 16 på lördagen då han la sin första pizza. Fler blev det och enligt sjukvårdsupplysningen skulle vi hetsa vätskeersättning och mat om han ville. Vi skulle dock vara vaksamma på kisseriet och lojhet, något som det var dåligt med klockan 05:00 inatt. Iväg till barnakuten, där lillspik såklart piggnade på sig medan vi väntade på läkaren. På väg hem i bilen blev det mer kräka så dagen har ägnats åt att tvätta och att pytsa i honom mer flytande näring. Nu har han fått behålla maten från klockan 15:00 men har fortfarande feber så det lär bli en intressant natt. Planerna att gå och se Avatar i 3D med @xplejjn skrotade jag dock redan imorse.

Gott nytt år sa ni, upp till bevis!

#blogg


signatur
Medlem
Sisådär start på 10-talet

HAHAHAHA! Skällde ut Ulrik när hon körde porslinsbussen!!! Underbart!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skägg.
10 Chambers

Önskar att jag kunde ta äran för den formuleringen


signatur
Medlem

Såg precis Avatar 3D på Rigoletto1. Missa inte, en visuell smekning som heter duga!

^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar