Mitt 00-tal

Skägg.
10 Chambers
Mitt 00-tal

Listor över de senaste tio årens händelser är ju fasligt populära i dessa dagar så jag tänkte summera mitt personliga 00-tal.

#blogg


signatur
Medlem
Mitt 00-tal

Fin historia! Så du är kock i grunden, eller ville bli?

Skägg.
10 Chambers

Jo, gick treårigt gymnasium med lökhackarinriktning men planerna att slava i ett kök skrotades nog halvvägs. IT was the shit!


signatur
Medlem

Vänte nu, är inte Tompa gammal Ikea-kock? Många kockar där på redaktionen.


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

Medlem

Jädrigt coolt skrivet kul läsning.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Poncho:

Vänte nu, är inte Tompa gammal Ikea-kock? Många kockar där på redaktionen.

Japp, och våga inte dra någon sopp-metafor!

Skrivet av fluidboy:

Jädrigt coolt skrivet kul läsning.

Tack!


signatur
Medlem

Spelinfon man fick verkade vara fantastiskt fattig. Jag antar att detta inte är allt naturligtvis, utan bara ett gott utdrag av det "bästa". Trots det känns det, mja... lite "lite".
Det är just detta jag finner så svårt för med bloggar och facebook (burr). Jag har varken eller, men varje gång jag ger mig in på en påminns jag om varför jag inte har en. Det känns alltid som ett patetiskt sätt att göra sin existens mer värd. =/

Edit: lol, sjukt deppande jag hade skrivit! Kom ihåg att jag skrev nåt någonstans igår när jag kom hem från krogen, men inte riktigt vad jag skrev. Usch för mig! Haha!

Medlem

Haha Spiken, den där QW-matchen måste verkligen satt sina spår! Hade kvar demot väldigt länge, men nu har nog megabytsen försvunnit ut i cyberetern.

I jul köpte jag förresten mitt livs första systemkamera och jag får erkänna att det till viss (stor?) del är din blogg och dina foton som inspirerat. Man tackar!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LoCK:

Spelinfon man fick verkade vara fantastiskt fattig. Jag antar att detta inte är allt naturligtvis, utan bara ett gott utdrag av det "bästa". Trots det känns det, mja... lite "lite".
Det är just detta jag finner så svårt för med bloggar och facebook (burr). Jag har varken eller, men varje gång jag ger mig in på en påminns jag om varför jag inte har en. Det känns alltid som ett patetiskt sätt att göra sin existens mer värd. =/

Edit: lol, sjukt deppande jag hade skrivit! Kom ihåg att jag skrev nåt någonstans igår när jag kom hem från krogen, men inte riktigt vad jag skrev. Usch för mig! Haha!

Självklart är det bara ett utdrag, de mest minnesvärda från året.

Skrivet av Åke Vader:

Haha Spiken, den där QW-matchen måste verkligen satt sina spår! Hade kvar demot väldigt länge, men nu har nog megabytsen försvunnit ut i cyberetern.

I jul köpte jag förresten mitt livs första systemkamera och jag får erkänna att det till viss (stor?) del är din blogg och dina foton som inspirerat. Man tackar!

Den minns Mest för att det var så hatisk stämning mellan crew och ditt QW-tjat!

Kul med kameran, visa gärna upp något, så ses vi i Qlive!


signatur
1
Skriv svar