Gibbfest 2.0

Redaktör
Gibbfest 2.0

[fright][ia=760 En baneman][/fright]Tidigare i afton tog jag mig ett jobbavbrott för att kolla in #Team Fortress 2-betan. Och... herrejösses - så här kul har jag inte haft sen vi draggade efter mormor i fel sjö! #Valve förnekar sig inte; trots att liret tagit alldeles för många år att färdigställa ser de ut att skjuta mitt i prick. Ursnygg grafik, finfin variation och stämning i en klass för sig.

Kanske lite tidigt att hylla förbehållslöst redan nu, men det lutar åt att det är värt den extremt långa väntetiden. Om svinlång utvecklingstid ger detta resultat, hur bra kan då inte #denna herre bli...?

#blogg


signatur
JAM
Medlem
Gibbfest 2.0

Hm...var du ens med på Gibbfest - the original... minns inte dig

Sedan är det ju kutym att spel som har stämpeln "when its done" får utstå lekmännens profetsior om att 'det borde vara ute inom 2-3 år'... Om jag själv framstår som en idiot brukar jag också försöka rekylera det. Don't shoot the messenger damnit! He can't always be right! Måste bara jobba lite mer på engagemanget! Sen har du oss läsare som ...ja i en liten ask.


signatur

JAM .:. jamworld.se .:.

Medlem

Gief Le Duke! Måste vara jobbigt att byta teknik var 3:e år när man har 10 års utveckling. Händer ju faktiskt en del med texturformatet oxå inte bara grafikmotorn.


signatur

Tempus fugit.

Skägg.
10 Chambers

Hade jag haft pengarna hade jag förbokat på studs, #Team Fortress 2 kan nog putta bort #Day of Defeat: Source från mitt mest frekventa multiplayerspel.


signatur
Medlem
Citat:

[...] i en klass för sig.

*Buh-dum-bump*


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar