Dygnsrytmshaveri

Redaktör
Dygnsrytmshaveri

Fem över nio i söndags morse klev jag på tåget i Linköping. Ungefär halv sju måndag morgon svensk tid klev vi av på Los Angeles International. Lite mör är jag, det ska erkännas, och som mör retar man sig lite extra på saker och ting som inte funkar som önskat.

Vid incheckningen får vi veta att trådlös uppkoppling bara finns på vissa platser i hotellet. På rummet gäller trådat. Ett av fyra uttag funkar på mitt och @Raging Ronin gemensamma rum.

Jag tog med fyra adaptrar så att vi ska kunna ladda våra bärbara burkar. Av någon anledning passar inte jordade kontakter - tack för det, Clas Ohlson...

Jobbtelefonen går inte att ringa på. Jag har inte heller fått igång mms-möjligheten (hade tänkt mobilblogga till E3live.se) men det gör då kanske inte så mycket.

Trött, grinig, stingslig. Men med en dusch i ryggen och en väntande säng kan jag ändå inte göra annat än se fram mot den kommande E3-veckan. Det snackas som vanligt om middag på Saddle Ranch - har hört om burgarna där i flera år, snart är det upp till bevis.

Men först sömn. På återhörande i morgon (eller senare i dag, för att tala svedalska).

#blogg


signatur
1
Skriv svar