Man borde ha tröttnat...

Redaktör
Man borde ha tröttnat...

... vid det här laget. För egentligen är det ju ett bra tag sen #Rockstar levererade något riktigt revolutionerande. Man närmar sig den där "nya" skapelsen med den fasta övertygelsen om att få yttra ett "Jaja, mer av samma vara..." Men så drar radion igång och man är såld. Igen.

Den här gången är det Deicide (tror det var "Dead by dawn" som lirades på bågeklubben) som återbevisar att Rockstars fingertoppskänsla är bortom denna värld. Får se vad liret erbjuder; försnacket om fler savepoints (fanimig på tiden) lockar nog mest. Men jag hoppar över recenserandet, det får en annan medarbetare sköta. Den här gången tänkte jag försöka spela enbart för att det är kul. Och återupptäcka fler musikaliska storheter. Vad FZ officiellt tycker får du förhoppningsvis veta innan veckan är slut.

Chilla i klubblokalen, hör Glen Benton yla ondskefullt

#blogg


signatur
Medlem
Man borde ha tröttnat...

Haha åfan... att du diggade Deicide var fan otippat.
Fan att de inte kan släppa TLAD till PS3, lite smått avis blir man.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör

Mjorå, jag har mycket syndigt på musiksamvetet Bikt från senare år här.


signatur
Medlem

Härliga kontraster där, allt ifrån Dismember till Laleh

Nasum var tydligen populärt också, synd att de la ner efter att sångaren sveptes bort.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör

Sambon är delvis inblandad i mitt Last.fm-konto, jag skyller allt som har med Coldplay att göra på henne. Men Laleh är bra.

Nasum, ja. Förjäkla synd, ruggigt bra grind. Är svag för riktigt aggressiva prylar, snabbt och rått.


signatur
1
Skriv svar