2Mac Shakur

Redaktör
2Mac Shakur

Fint ska man ha omkring sig. Sambons nya jobb förser henne med ett styck Macbook, därför har vi numera dubbelt så vackert hemmavid. Hennes "Tror inte jag kommer använda den" irriterar en aning. Jag tröstar mig med att denna bild kan störa en eller annan Windows-talibans goda sömn.

(Ber om ursäkt för usel bildkvalitet. Ber även sambon om ursäkt för rubbad sömn.)

#blogg


signatur
Medlem
2Mac Shakur

nice kan ju alltid donera en till bättre behövande(läs: mig)

Medlem

Ahh, så vackert.

Skribent

Att köpa mac är som att köpa en Volvo 240 för en miljon kronor.

Redaktör

Mja. Snarare en fläskig BMW (eller annat skrytmärke), värd 700 000 kr. Fast man betalar en miljon och motiverar det med att den har fantastisk komfort.


signatur
Medlem

Jag har hört att om man kopplar samman två st Macbook med hjälp av en nätverkskabel kommer den mest feminina av de båda föda ut en iPod Touch, kan du bekräfta denna livets födsel Tompa?

Redaktör

Nästan rätt - Macböcker förökar sig med hjälp av Airport. Jämförbart med provrörsbefruktning.


signatur
Medlem

Som tur är kan man köra Vista på den

Redaktör

Ja, hur skulle man klara sig utan allt fint i Vista?! Som den utmärkta idén med sökning från startmenyn - hittar hälften så mycket på tre gånger så lång tid som Spotlight.

Jag har Win XP installerat på Macen. Bra att ha om man vill spela eller för vissa VPN-inloggningar (som inte stöds av Vista...).


signatur
1
Skriv svar