BFHQ.se på besök

Medlem
BFHQ.se på besök

[fleft][ia=12815 Mmmm paradise...][/fleft] Grabbarna från BFHQ.se (fd bf2.se bla) var på besök hos oss i måndags, och har nu skrivit ihop lite intryck från spelet som dom fick prova i ca 1 timme. Jag måste säga själv att det var lite nervöst. Här är några riktiga BF-fans (specifikt PC dessutom) som fick känna på spelet för första gången. Inte vanligt folk, inte utvecklare, inte journalister. Utan fans.

Vill ta upp lite citat här så ni förstår att jag inte bara snackat bullshit i mina tidigare inlägg

Skrivet av KaMi:

Jag måste erkänna, jag var skeptiskt när jag såg BF1943 första gången, min spontana känsla var; ?BFheroes? och jag var lite av besviken. En månad senare efter att ha testat spelet så har DICE slagit mig på fingrarna, ordentligt. Jag vill förtydliga att det är stor skillnad på de första bilderna av BF1943 och det vi testat, detta till spelets fördel.

Skrivet av KaMi:

Folk hade även klagat på att man endast kunde lira 24 personer. Det kändes aldrig som det var för lite med folk på kartorna utan man hade en ganska strid ström med motstånd hela tiden. Vi konstatera även hur sällan man spelar 64 spelare. Jag ser helt klart hellre mer välfyllda 24spelar servers.

Skrivet av Lezziter:

Till att börja med, det stora orosmolnet runt automatisk påfyllning av ammunition och hälsa märks inte alls. Sanningen är att jag inte ens tänkte på det före utvärderingen efteråt, det är helt enkelt inget man reagerar på.

Nu i efterhand känns det väldigt bra iaf, läs deras intryck!

http://bfhq.se/page.php?id=959&pg=1

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
BFHQ.se på besök

Kom och tänka på en sak jag hoppas ni fixat till i Bad Company 2 och Bf1943 till 360n iaf. Jag iaf blir smått irriterad på att det inte finns fler inställningar för hur knapparna ska sitta när man är till fots.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Medlem

Tack för att jag blev nu ännu mer sugen. Men jag har önskat mig en remake på orginalet i flera år så.

1
Skriv svar