Konsten att ta tag i saker och ting...

Medlem
Konsten att ta tag i saker och ting...

Är inget jag besitter. Hela livet har jag skjutit upp saker till sista minuten när det gäller nästan allting, åtminstone allt viktigt. Men det har ändå löst sig på olika sätt. Även så har hela livet varit mer eller mindre utstakat för mig (skolan, fick mitt första jobb genom kontakter bla. bla).
Men nu då? Nu när jag slutat skolan, nu när jag inte har det jobbet längre? vem sköter mig då? Jo, jag själv!
Och det är där det brister, jag måste missat kursen "Såhär sköter du ditt liv A" i skolan, den borde fasen läggas in.

Aja, jag har åtminstone lyckas söka in till komvux nu efter nyår, ska bara se när beskedet om intagningen kommer, hur det blir. Jag tänker läsa polishögskola så småningom men måste läsa upp lite betyg då tvåan var ett, milt sagt, katastrofår för mig.

Men det ordnar sig, så småningom. Prioritet ett är däremot jobb nu, kan tänka mig vilket sketet butiksjobb som helst, bara det ger mig råd att äntligen flytta ut.

Aja, jag får helt enkelt hålla till godo med dagens låt så länge: Serj Tankian - Empty Walls

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar