I brist på dreamhack...

Medlem
I brist på dreamhack...

Då var det igång igen. Dreamhack. Jag måste bara säga en sak: Fyfan vad skönt att jag inte är där.
Missförstå mig rätt, jag har varit där inte mindre än sex gånger och har haft väldigt roligt varje gång (utom möjligtvis förra (och sista?)).
Men galet vad skönt att slippa konka iväg sin dator 14 mil, sitta och vada i sitt egna, och andras, svett och höra de förbannade jävla hallå-ropen en gång i kvarten. Seriöst, det borde fan vara skottpengar på den som startade det.

Dessutom var det väldigt jobbigt senast jag var där, som var förra vintern. Inte bara pga man tillhörde övre åldersträcket utan också att jag slipper mecka med min datorplats en avsevärd tid. Man får ju som bekant en yta som är lite mindre än ett normalstort salladsfat, och på den ska jag dels få plats med min musmatta som mäter 9*4.5dm och dels ska jag få plats med en jävla bordsfläkt.
Varför jag har bordsfläkten är inte en fråga om att den ska hålla mig kall, utan mina hårddiskar. Jag har tryckt in ett par diskar för mycket för vad mitt chassi egentligen klarar av, dvs jag har tryckt in dem på diskettenhetsplatserna och öppnat upp ena sidan av chassit och låter en fläkt stå och spruta rakt in. Japp, det är okej att kalla mig MacGyver, även om det låter förbannat mycket.
Men nu slipper jag det. Woho!

Dagens låt? Tja, vad ska vi välja? Dark Tranqullity - Inside the particle storm kanske.

Jag, Mikael Stanne (Dark Tranqullitys sångare), In Flames-basisten Peter Iwers och min bästa kompis på arvika 07.

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar