I morgon ska jag hämnas ...

Inaktiv
I morgon ska jag hämnas ...

Från och med i morgon tänker jag gå ut med smörsyra i en sprayflaska och spruta den på alla människor jag ser, sen ska jag säga (När de gnäller) att det är ett behov jag har och att det är väldigt egoistiskt av dem att inte låta mig göra det.

Undrar hur lång tid det tar innan farbror polisen kommer och hämtar mig?

Det daltas för mycket med rökarna!

Varför ska rökare ha rätt att vistas ute och röka? Varför inte bara stänga in dem, alla, i en plastbubla och låta dem kvävas i en orgie av giftdimmor?
Jag avskyr lukten av rök, jag vill inte andas in skiten och de anser sig vara orättvist behandlade.
Förlåt men jag fattar inte, spyr ickerökarna ut någonslags hemsk odör omkring sig på grund av det faktum att de inte röker?

Snälla förklara för mig, varför jag ska tvingas tycka synd om pestspridarna, förlåt rökarna när det är de som i sin egen lilla egodimma gör något som andra lider av.

Jag vill inte ha rök i ansiktet på tunnelbanestationen, på promenaden, på caféet.
Jag har inte valt att utsätta mig och min familj för röken, ändå måste jag stå ut med att folk blåser nikotinmoln i min luft, och det är jag som är egoistisk???

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem
I morgon ska jag hämnas ...

Hallelujah.. um eller.. fan måste komma på någotlikvärdigt men som inte har med kristendom att göra.. mer.. typ.. DING! eller.. hmm GAME! .. ajja jag förstår iaf vad du snackar om, bara här om da'n var jag påväg att nita en kärring som tände en cigg i en gångtunnel mitt framför mig och tunneln är rätt lång så inte kan man komma undan.. grrrr


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Skrivet av Jestrix:

...bara här om da'n var jag påväg att nita en kärring som tände en cigg i en gångtunnel mitt framför mig och tunneln är rätt lång så inte kan man komma undan.. grrrr

Spring förbi henne?

Jag håller med dig totalt, Morsan. Ska ta och posta min insändare som jag skrev i det här ämnet: http://www.fz.se/bloggar/intresset/p=991

1
Skriv svar