Tack för tre poäng danmark ...

Inaktiv
Tack för tre poäng danmark ...

Rubriken är skriven med en stor portion ironi ... för jag är besviken. Efter så många år på läktaren med idiotpuckon som fått för sig att förstöra så är jag så trött, besviken och ledsen över att man inte kommit längre.
Hur kan man, nej förlåt HUR FAN KAN MAN ... inte ha kommit längre när det kommer till internationella matcher, än att inte kunna garantera säkerheten för domare och spelare?

Jag har varit med om många saker på läktaren och utanför, Jag har sett flaskor flyga i folks huvuden (Fick en själv i huvudet (förmodligen av misstag) i huvudet i Tottenham).
Jag har sett folk hoppa på varandra.
Jag var med om det året en svensk man dog som följd av supportervåldet.
Jag har sett cyklar komma inflygande genom krogfönstret.
Jag har sett mina egna storma planen, jag har sett polisen storma läktaren för att något pucko tagit in brandbomber.
Jag har sett mina egna spotta våra publikvärdar i ansiktet ...

Jag har följt fobollen (Svensk och engelsk) i 25 av mina 29 år) och jag har sett rubrikerna "Här dör fotbollen" följa mitt lag år efter år, värre och värre för varje år.

Och jag är så jävla trött på att ingenting görs, att säkerheten inte garanteras och att en match får brytas för att något jävla UFO bestämt sig för att han vet vad som är rätt och fel ...

Flera danska tidningar efterlyser nu folk som känner puckot som sprang in på planen ...mitt supporterhjärta hoppas att snubben får gängspö.

Förövrigt att vända 3-0 till 3-3 är ingenting mot att vända 3-3 till 3-0! HAr nog aldrig varit med om maken ...

http://www.bt.dk/article/20070602/SPORT02/70602026/0/A

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

1
Skriv svar