Grundlurad av Sony

Medlem
Grundlurad av Sony

Satt och letade igenom playstation store efter dirt 2 demot och fick se till min förvårning att det endast kostade 299kr, bra tänkte jag! Köpte spelet på klirr efter att slagit in visa kortet. Dags att spela?

ICKE!

Vem fan kom på idén att lägga ut PSP spel på playstation store för playstation 3? Ingen refund och SMAL LITEN JÄVLA TEXT ATT DET ÄR PSP ONLY. FUCK YOU SONY!

Jävla lurendrejerier. Helvete vad arg man blir.

#blogg


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Grundlurad av Sony

Surt värre, låg det under latest iom att resten är sorterat på plattform?
Första raden i beskrivningen säger psp only men de kunde ju sätta det i titeln också, ev. en ikon som indikerar plattform också.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Surt värre, låg det under latest iom att resten är sorterat på plattform?
Första raden i beskrivningen säger psp only men de kunde ju sätta det i titeln också, ev. en ikon som indikerar plattform också.

Jag använde sökfunktionen för att hitta demot, sedan så låg det där, fanns inget märke i kanten att det var PSP som det visar när man browsar affären i sig. Det känns sjukt tråkigt då jag redan är låg på pengar, men inte mycket jag kan göra.

Får väl skylla mig själv då jag inte tittade ordentligt, men det känns ändå som det gömt texten lite med flit..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gömd är den ju inte, dyker upp både i första vyn om man browsar fram den och i inforutan där man "köper".

Men visst borde det vara tydligare.

Du har inga bekanta med psp som är sugna på spelet? Sälj det till en sådan isf.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Gömd är den ju inte, dyker upp både i första vyn om man browsar fram den och i inforutan där man "köper".

Men visst borde det vara tydligare.

Du har inga bekanta med psp som är sugna på spelet? Sälj det till en sådan isf.

Njae håller inte med, tog "dirt" på search, stog inte tydligt att det var PSP, sen när man ska köpa står det inget öht om vilket system det är. Tråkigt..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Sånt kan vara irriterande. Då jag själv varit nära på att göra samma sak, med mammas kort.
Men DiRT 2 demot borde ju finnas på PSN? Men jag hittar det inte. Är det bara på amerikanska PSN eller vad..?


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Skrivet av Heyno:

Sånt kan vara irriterande. Då jag själv varit nära på att göra samma sak, med mammas kort.
Men DiRT 2 demot borde ju finnas på PSN? Men jag hittar det inte. Är det bara på amerikanska PSN eller vad..?

Japp, därför jag ville ha fulla spelet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan bara säga som i tidigare inlägg, borde vara tydligare men det står i båda inforutorna man får upp när man dels markerar i söklistan och sen trycker vidare. Första raden i beskrivningen säger det

Medlem

Gäller inte ångerrätten?

1
Skriv svar