Mina händer flagnar av xbox!

Medlem
Mina händer flagnar av xbox!

Mina tassar gillar inte plast guran till 360´s Guitarr Hero II.
De blir torra och börjar flagna varje gång jag spelar på medium svårighetsgraden.
Känns lite väl mycket kontrast att stå och rocka loss som en idiot när man spelar och sedan lägga undan guran och kräma in fingrarna med handkräm.

GH II är för övrigt förbannat roligt! NEWSFLASH!!!!!
Nej men ärligt talat så är jag ingen girarr människa, ingen giraff människa heller för den delen.
Jag är en trummis, en sådan jobbig jävel som sitter och trummar i takt till all slags musik.
Jodå, alla i min omgivning stör sig, förutom jag själv såklart.
Men fast jag är en trummis i hjärtat så är gitarr grymt!
Jag har klarat hälften av låtarna på medium med 4 och 5 stjärnor (6 om det hade funnits).
Efter det är det lite stopp.
Måste träna upp korvfingrarna så jag kan flaxa loss ordentligt.

Jag jämför mitt spelande med en god vän till mig.
Han är nog sämst i Sverige på Sing Star bla.
Hade man kunnat få minus i det spelet så hade han lyckats med det.
Samma sak gäller i GH II. Det är så frustrerande att sitta brevid och säga "nej men det går säkert nästa gång", när man VET att han kommer göra dåligt ifrån sig även då!
Livet är svårt för mig ibland.
Bara för att jag är bättre än honom på GH II så har jag tyärr ingen rätt att slå honom med en lång jävla pinne och förklara för honom hur värdelös motorik han har.
Nej, istället får jag sitta och vara förbannad för att jag frågade om han ville spela och han svarade "ja".

Vad är normalt? Är det att klara hälften av medium utan några större problem?
Jag vill vara normalt begåvad, det är allt jag begär.
Ibland luras jag dock för att verka smartare än vad jag är.
Tillexempel så är jag inne på att lura folk att jag klarade mensa provet fast jag bara gjorde ett delprov på deras hemsida och dessutom fuskade genom att göra om det.
Nu helt plötsligt så är det mig alla frågar om de där lite extra kluriga frågorna som tillexempel rör korsord och så vidare.
Daniel vs Världen = 1- 0.

#blogg

Medlem
Mina händer flagnar av xbox!

Om det var första gången han spelade GH så är det väl självklart att han är kass. Har själv inte spelat GH men spelat en del Frets of Fire och det tog ju ett tag innan man fick fingrarna att göra rätt och jag kan inte direkt säga att de gjorde precis som jag ville i slutet av min period av spelande heller...

Du får helt enkelt låna honom spelet en vecka och låta honom träna så kanske det blir roligare


signatur

osv.

Medlem
Citat:

Du får helt enkelt låna honom spelet en vecka och låta honom träna så kanske det blir roligare

Okey, jag märker att detta kräver en film för att förstå=)
Film på min omotoriske vän kommer att komma!

1
Skriv svar