Forza, Forza!

Medlem
Forza, Forza!

Eftersom jag idag är sjuk så bad jag en kompis att gå bort med fyra stycken Xbox 360 spel till spelbutiken och se om man kan byta in dem mot några stålar.
Jo, jag har blivit lite snål nu när skatteåterbäringen har landat i min plånbok.
Han går bort med 4 spel. Dead Rising, Ghost Recon Advanced Warfighter (ettan), Project Gotham Racing och Test Drive Unlimited.
Okey, PGR och Test Drive är roliga, men anledningen till att jag vill byta in dem är för att köpa Forza Motorsport 2.
Äldre bytes ut mot yngre, som med tjejer ungefär.
Jag har lyckats att inte röra mina skattepengar och ännu i skrivande stund har jag lyckats!
650 kr kostade Forza 2, 830 kr fick jag för mina fyra begagnade spel.
Alltså kommer han hem med inte bara mitt Forza, utan även pizza och kanelbullar.
Fira måste man ju!
Ja, jämt upp gick det kalaset ungefär och nöjd är jag.

Okey, från att vara nöjd med sitt köp till att vara nöjd med hur bra ens nya spel är.
Klockan 18:00 stoppade jag i Forza 2 i min fläkt och NU slutade vi spela, av anledningen att min vän ska börja jobba 07:00.
Så med enkel matematik blir det en sisådär 8 timmars spelande och ärligt talat så känner jag att jag inte ens börjat!
Rustat upp min trogna Saab 9-3. Slängt ut 100.000 (vad det nu är för valuta) på en jävla Supra och nu försöker jag med en slö Audi öppna upp lite nytt.
Okey, jag spelade demot en hel del när det kom och blev lite osäker på om detta kunde bli ett roligt spel för mig (runt, runt, runt). Det kundet det!
Demot innehåller den tråkigaste banan med några av de tråkigaste bilarna (inte BMW´n dock).
Just det här att köpa delar till sina bilar är ju så jävla roligt. Många alternativ finns det. Allt från att maxa sin nya Porsche till att göra sin slöa Lancia lite piggare med en ny turbo så man klarar av att köra om den där sista bilen i sista kurvan!

Detta spelet är ett måste!
Även den härliga funktionen att ladda upp bilder du tar, antingen i garaget eller på banan när du kör, är uppskattad.
För hur skulle jag bättre kunna visa dig hur dålig min polare är på att köra SAAB?
<a href="http://img362.imageshack.us/img362/2374/73de7ac03c4c43d9917a2..." target="_blank">

</a>
Klicka på bilden för större vy.

#blogg

1
Skriv svar