The Sims 3, it´s a maybe

Medlem
The Sims 3, it´s a maybe

Jag har alltid gillat spelet The Sims och har spelat det rätt så mycket.
Men jag har aldrig spelat mer än något dygn med mina karaktärer, nej, allt jag har gjort med The Sims är att bygga hus och inreda dem coolt.

Så nu i The Sims 3 måste det här ha gått till ännu en nivå tycker man, med huskonstruktionerna och inrednings möjligheterna.

Jag är en av de som längtar, om det nu blir så att det är fräscht!

#blogg

Medlem
The Sims 3, it´s a maybe

Jo! Mer husbyggande och inredande åt folket!

Medlem

Om du har expansionen Arbetsliv kan du gå in o kolla i credits och leta upp mig


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Det var det enda jag gjorde också, inreda och bygga coola hus som jag själv skulle vilja bo i. Ibland byggde jag också helt knasiga hus som var sjukt fula för skojs skull

Medlem
Skrivet av xplejjn:

Om du har expansionen Arbetsliv kan du gå in o kolla i credits och leta upp mig

Så from. idag är det även kändisar som läser min blogg? Oh my, jag känner mig hedrad!

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Så from. idag är det även kändisar som läser min blogg? Oh my, jag känner mig hedrad!

Haha, menade inte riktigt så. Men visst var det kul att jobba med det. För övrigt sällan man hör om någon som faktiskt gillar Sims, trots att det sålt i sjukt mycket exemplar.


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem
Skrivet av xplejjn:
Skrivet av d-aniel:

Så from. idag är det även kändisar som läser min blogg? Oh my, jag känner mig hedrad!

Haha, menade inte riktigt så. Men visst var det kul att jobba med det. För övrigt sällan man hör om någon som faktiskt gillar Sims, trots att det sålt i sjukt mycket exemplar.

Hehe, det var inget ironiskt menat från min sida inte, alla som jobbar med spel är ju faktiskt mina idoler!!

Nej det är sant, det är väl lite som att man kanske lekte med syrrans dockor när man var liten. Många som gjorde det, ingen som sa något!

Medlem
Skrivet av d-aniel:

...att man kanske lekte med syrrans dockor när man var liten. Många som gjorde det, ingen som sa något!

Haha, underbar quote!


signatur

Robin,
Frilansare

1
Skriv svar