Speltorkan märks!

Medlem
Speltorkan märks!

Jag var i spelbutiken idag och letade efter något nytt lir antingen till PC eller Xbox 360.
Inget spel hittade jag!
Funderat lite på det här senaste tennis spelet, men 650 spänn för tennis spel när OS precis har börjat kändes lite väl maffigt.
Tycker det är väldigt tunt på spelfronten och det är förståeligt, det är ju faktiskt sommar. Men spelutvecklarna glömmer att våra somrar är på sin höjd 4 veckor långa och att vi inte kan gå ut efter dessa fyra veckorna för då kommer isbjörnarna igen och äter upp oss!
Nu har det varit kasst väder ute ett bra tag här nere i södra Sverige och jag tycker det är riktigt segt att sitta och levla om i Call of Duty 4.

Jag vill ha Saints Row 2 imorgon!

Vidare så måste jag säga att jag har ändrat mig ännu en gång angående Nintendo Wii. Just nu vill jag INTE ha det. Men om några veckor ändrar jag mig säkert igen?

PlayStation 3 Home Beta. Känns lite krystat nu. Är det fortfarande någon som går och längtar? Man kan väl nästan räkna ut hur det kommer bli, känns inte så märkvärdigt längre. Dock är jag ingen PS3 ägare så jag kanske borde *PIIIP* mig själv i *PIIIIIIIIIP*?

Batman.
Självklart ljög jag om hur filmen slutar i mitt förra inlägg. Det är inte alls lika bra som mitt slut.

Nu återgår jag till filmtittandet. Köpte Daylight med Sylvester för 39 kr. Sweet!

#blogg

Medlem
Speltorkan märks!

Finns många grymma XBLA och PSN spel om du inte kört. Rekommenderar N+ på XBLA om du gillar pussel och plattformande. Pixeljunk Eden är riktigt bra också, finns på PSN.

Annars är det väl tider som nu då man plockar fram lite äldre spel som man inte kört på länge.

Medlem

N+ är ballt, det har jag kört en hel del!
Jag har hittat ett spel jag kan lira igenom nu igen. Räddnings spel till PC!

1
Skriv svar