Ha en svinig jul

Medlem
Ha en svinig jul

Som vi vet så handlar julen bara om en sak, julklappar!
Den som säger något annat är en hycklare!
Att sitta med släkten och äta den här grismaten så man nästan får lägga in sig på sjukan och där få lavemang är en tradition som borde dö ut.

Kanske skriver jag så här för att jag är så fruktansvärt mätt.
Julfirre, potatis, sås och annan föda badar i magsäcken och ändå var detta bara uppvärmningen inför den riktiga totyren som innebär janssons frestelse, prinskorv och övrig bukfylla.
Sen är det inte slut där inte.
Grisen "sambo" kräver att jag ska rulla in i bilen och sen rulla 3 mil till svärföräldrarna som bjuder på julmat och gröt och sen tvingas man till en kyrka mitt i natten och där sitta krakfärdig i en timme.
Snälla!! Ta inte upp kalle anka!!!

Om du nu skulle vara en tokig person som gillar sånt här så får jag önska dig en riktigt god jul!

Rapportera bland kommentarerna vad du fick i julklapp. Detta är viktigt och jag ska göra det till tradition.

#blogg

Inaktiv
Ha en svinig jul

Kalle rules och maten är god. Det är det det handlar om. Samhörigheten och sällskapet. Det underbara med att umgås med nära och kära och samtala över en god middag. Eller snarare 3 middagar eller hur man nu lägger upp det. Julklapparna är ite viktiga alls (hoppas jag får allt jag vil ha)

GOD JUL PÅ DIG och missa inte kalle anka and the shit

Medlem

För mig handlar det om att koppla av lite från jobbet. Träffa nära och kära. En paus i den vardagliga stressen. Men det är nog bara göra efter så kanske din arbetsgivare låter dig jobba genom julen.

Medlem

Kyrka? KYRKA? Vad fan ska du till kyrkan och göra?

Medlem
Skrivet av LoCK:

Kyrka? KYRKA? Vad fan ska du till kyrkan och göra?

Det julen är tillför? :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar