Dumhet i en ask

Medlem
Dumhet i en ask

*suck*

Gör lite paus i mitt spelande och kollar på arbetslöshets tv...
Jag menar då sådana här tv-program där man ska ringa in och gissa fram rätt ord.
Gissa är verkligen rätt ord och även om man tror att det är rätt ord man har i skallen så är det inte det. Varför är det så här? Jo för de orden som har valts ut är rena idiot ord som inte alls är något ord någon använder.
Ett tips till alla arbetslösa som tror sig kunna göra veckan gladare:
Säg inte PINGISBORD när det står "PING _ _ RUM!!!

Vad är det för folk som ringer in? Alla låter som de bor i djupaste skogen och precis fått en TV samt telefon.

Jag ska inte hacka på folk, men med tanke på att dessa "spelen" funnits i flera år och ALDRIG har ett ord varit något som det låter som, så lägg av att slösa bort era bidrag på att ringa in och gissa "saltsten" om man har bokstäverna "sten"...
Snarare är det "krossad-salt-torr-sten".

Skulle aldrig få för mig att ringa in till något sådant här nykter (okey, har gjort det en gång med några vänner när jag hade festat loss lite kvällen innan och då övergått till grott människa stadiet).

Arghhh...jag föraktar sån här dumhet!

#blogg

Medlem
Dumhet i en ask

Håller med. Det är ett rent lotteri bara, inget som helst krävs av tittarna. Hade det faktiskt varit lite klurigt hade det nog lockat mig mer att ringa in.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar