Medlem
Blöh!

På kasst humör. HIF förlorade stort och jag är varm. Ingen bra kombination.

Något spelande idag då underbara Daniel?
- Jo, det blir nog lite Fight Night 4 demo om ett tag.

Kanske en bra film?
- Finns ju inte ett skit att hyra, sett allt som är bra för minst 6 månader sedan.

Tanka ner på grannens oskyddade nätverk då?
- Du har rätt, men det finns ju inget att ladda ner på Piratebay ändå, ingen som vågar. Alla känner sig som kriminella uslingar har jag hört. De riktiga brottslingarna verkar inte ha lika mycket bevakning på sig "online".
I julas kunde jag och min kusin tanka ner gamla klassiska filmer när vi kände för det. Jag hade gärna betalat en slant för det, men nu måste jag beställa dessa filmerna från något internationellt land och det kommer ta väldigt lång tid och kommer kosta skjortan. Ja, om de ens skickar till lilla Sverige vill säga.
Jag och min kusin har lite speciell filmsmak och vi har försökt hitta dessa filmerna på nätbutiker men de har inte funnits. Dock hittade vi en torrent sida där vi kunde ladda ner filmerna direkt och se dem, det är klart man vande sig vid det. Samtidigt är det fel att vi inte betalade för det, men som jag nämde innan så hade vi inte tvekat att betala om vi kunde laddat ner det direkt.

#blogg

1
Skriv svar