Nu börjar den första riktiga helgen..

Inaktiv
Nu börjar den första riktiga helgen..

...på väldigt länge för mig! Har jag inte haft prov så har jag haft uppsats. Har inte jag inte haft uppsats har jag haft muntlig redovisning. Min helger den senaste månaden har varit full av skolabrete och annat jobbigt. Nu är den sista effektiva skoldagen till ända, i morsen lämnade jag in mitt (enligt mig lyckade) programmeringsprojekt och för 30 minuter sedan var jag klar med mitt Matematik D prov.
På måndag ska vi mer eller mindre bara få våra betyg i respektive ämnen och på tisdag är det avslutning. Frivillig sådan naturligtvis, eftersom skolan envisas med att ha avslutningen i kyrkan.

Det bästa med att sluta årskurs 2 på gymnasiet är;
*Aldrig mer Engelska. Aldrig någonsin. B-kursen var den sista jag skulle ha.
*Aldrig mer Biologi. B-kursen var den sista och jag tänker inte läsa Biologi på universitetet.
*Aldrig mer Idrott. Till 3an var det valfritt att läsa mer idrott eller inte. Jag tog Matematik E isälelt

I skrivande stund funderar jag på vilka spel jag ska spela i helgen. Jag har tre spel jag inte kommit igenom än, och som jag bara hunnit spela väldigt lite.

*C&C 3: Tiberium Wars [PC]
*Thief Deadly Shadows [PC]
*Devil May Cry 3 [PS2]

Ev. kommer jag köpa LOTRO: Shadows of Angmar. Bristen på bra spel i sommar är uppenbar, så varför inte köpa ett MMORPG som man kan ha under sommaren?

// Swelmtoft, snart som sista timmarna som 2a på gymnasiet

#blogg


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Nu börjar den första riktiga helgen..

Samma här. Lämnade in min sista rapport och blev klar med Matte D igår. Känns dock lustigt i skallen, som om jag inte kan tillåta mig själv att koppla av.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar