Varslad från jobbet!

Medlem
Varslad från jobbet!

Kollade in några bloggar här på fz och insåg att det inte fanns nått direkt nytt att läsa, så jag får väll skriva en egen då.

Senaste publicerade blogginlägget(1 av 2 inlägg(nu 3 med detta inlägg)) var 2007-06-06 så det var ett tag sen. Fan va tiden går! ^^

Rubriken
Iallafall lite om min rubrik. Såhär är läget: Sverige och världen ligger i kris vilket gjort att över 90.000 personer bara i sverige har blivit varslade på senaste tiden, och nu så även jag. Jag slutar på fredag(den 13e, mars) och det komiska var att jag även först fick avskedspappret på förra fredagen den 13e(februari). Nu är det så att jag har velat bli sparkad en ganska längre tid eftersom jag hatar mitt jobb då jag jobbar(iallafall tills på fredag) som rivare. Alltså blir denna fredagen den 13e mars 2009 min första riktiga befrielsedag(eller möjligtvist andra, första var väll muck).

Jag kommer nu ha så mycket tid till att skriva musik och kunna gå upp iallafall senare än 05:25. Men först ska jag besöka päronen som bor 20milar utanför stockholm mellan lördag o onsdag.

Planeringen för framtiden är sen att söka jobb och möjligtvist kanske plugga i höst. Kan jag tigga åt mig ett körkort av arbetsförmedlingen ska jag nog göra det också. ;D Får se hur allt går.

Spel:
Spelmässigt så funderar jag på att införskaffa mig Eve Online: Special Edition där man slipper ladda ner allt plus att man får 60-dagars speltid med. Jag har ju inget visakort så jag har hållt mig borta och provat 2 ggr trial. Men man hinner ju inte med nått på två veckor och har verkligen ingen supermotivation när man vet att det ändå tar slut så fort med trials. Det som motiverat mig att skaffa det är senaste uppdateringen som en del säger är det bästa som hänt på 3 år(nån som sa så i nyhetskommentaren. ) så då kan man ju ta sig iallafall lite tid sålänge man har pengar. ;D

Det blev visst ett ganska långt blogginlägg så jag slänger in ett par rubriker... sådär.

#blogg

1
Skriv svar