DarkBloods forum

Avstängd
DarkBloods forum

Så har DarkBloods forum hamnat i koma. Det tar år och dar att ladda sidan på Xforum. Sidan är inte död för det går fortfarande att komma åt den, men ingen skriver där, så den är i koma. Kanske vaknar DarkBloods forum upp igen ur koman någon gång.

Det är en tragisk händelse. Det ca 13 månader gamla forumet har inneburit många roliga studner för dess medlemmar. Jag skulle kunna ge vad som helst för att få tillbaka det! Eller nä förresten, inte riktigt vad som helst, men jag skulle nog kunna ge 50 spänn för det.
För att kunna fortsätta och upprätthålla vår gemenskap skapades Vårt forum på Forumportal av en av användarna - Mikaelh här på FZ. Han kallade själv DarkBloods forum för Vårt forum då han inte gillade grundaren, DarkBloods, namn. Alla gamla användare har emellertid inte upptäckt forumet, eller så föredrar de ett helt annat forum tillhörande en sida (för närvarande under konstruktion) av en annan användare.
Som det ser ut nu så verkar gänget ha delats upp mellan de två sidorna.

Det är tragiskt att det skulle bli så här och att våra dryga 30 000 inlägg skulle gå förlorade och att det inte verkar som att alla kan enas om ett av de nya forumen för jag tror inte att Mikaelh vill ge upp Vårt forum och jag tror inte att DarkBlood vill börja vara där, men jag antar att ingenting varar för evigt.

#blogg

1
Skriv svar