Sommarlov fullt av roliga aktiviteter och bad dagarna i ända... eller?

Avstängd
Sommarlov fullt av roliga aktiviteter och bad dagarna i ända... eller?

Än så länge har bara knappt två veckor av mitt sommarlov passerat och jag räknade med att jag skulle sysselsätta mig mycket med att hitta på roliga saker, men som det ser ut nu verkar det inte som det. Jag har börjat slöa till och jag känner inte för särskilt mycket. Det känns riktigt jobbigt, för i princip det enda jag vill göra är att se på TV och spela dator.
Jag skulle vilja få typ en spruta som gjorde att jag fick mer ork och ides göra saker, men jag gissar på att sånt räknas som knark och jag känner inte för att vara olaglig.
Det är jobbigt att det blir så. Ju mindre man gör, desto mindre orkar man. Snart måste jag ta mig i skinnet och börjar göra saker.
Troligen ska jag, mamma och mina två systrar fara och paddla kanot, men jag vet inte hur länge det dröjer för mamma är väldigt trött.

Är det någon som är i samma sits - man vill hitta på grejer men man ids inte.

#blogg

Medlem
Sommarlov fullt av roliga aktiviteter och bad dagarna i ända... eller?

*snarkar* .... VAVA?! JAG ÄR VAKEN.

Hehe, jag brukar PLANERA att slöa på loven Det är skönt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Avstängd

Nä. Inte när man inte gör någonting. Det är skönt första veckan, men sen blir man less.

Medlem

Jo... det är skönt i början. För mig är det lite samma sak, Elias. Bloggat om detta: http://www.fz.se/bloggar/intresset/p=1343

Om man är hemma för mycket blir det tråkigt med spel. Men om man tar sig ut och gör något (det ids jag men jag vet oftast bara inte vad jag ska göra ) så blir det kul igen och så kan man fortsätta slöa i lugn och ro. ^^

Medlem

Det är exakt samma sak för mig, ju mindre man gör, desto jobbigare blir det att hitta på något, vilket slutar i att man sitter och slöar framför datorn typ hela dagarna. Jag har dock lagt upp ett träningsprogram som jag ska försöka följa hela sommaren, då kanske man får lite mer ork automatiskt... förhoppningsvis. >_<

Annars blir det bara att dåsa bort hela sommarlovet, också undrar man varför man aldrig gjorde något när det börjar närma sig skoldags igen.

Avstängd

Mm. Många känner nog igen sig i det.

1
Skriv svar