Hänger på trenden och blir mainstream

Avstängd
Hänger på trenden och blir mainstream

Nu är det nog dags att liva upp min blogg igen. Jag har inte skrivit på nästan två månader.
Det som jag har tänkt skriva om nu är att jag har skaffat WoW. Jag fick ett guest pass (har kört trial några gånger förr) av Mikaelh. Då hade jag gått och blivit sugen på att skaffa ett stort MMORPG (betatestade Lotro men bestämde mig för att inte skaffa det då jag tyckte att världen var för liten och Eriador är dessutom inte så fruktansvärt intressant), så jag tänkte köra trial en gång för alla och göra det till en riktig rättegång, om ni fattar... höhö.
Nä, när jag hade kört i några dagar kom jag fram till att jag ville skaffa WoW, varför jag inte har gjort det tidigare beror på att jag inte var villig att betala månadskostnaden, men egentligen är ju inte 100 kronor i månaden så hemskt mycket.

Nåväl, jag kör med en paladin (lvl 16, snart 17) på Sylvanas. Mitt mål är att hinna komma till level 70 innan nästa expansion släpps. Jag kör ungefär 2-3 timmar per dag, så om jag bara kör WoW så borde jag hinna, men annars gör det ju inte så mycket om jag inte gör det.

Jag har alltid varit lite fientligt inställd till allt som är mainstream - bara döda fiskar flyter med strömmen - men då är ju WoW fruktansvärt bra också. ^^

#blogg

1
Skriv svar