Välkommen till Rataches blogg!!

Pansarknekt
Välkommen till Rataches blogg!!

Jaha, det här var mitt första inlägg i denna bloggen. Här ska skrivas en massa saker som gillas och inte gillas inom spelindustrin och liknande. Även recensioner kommer att komma till när jag orkar skriva nåt.

Måste kommentera dom tema som man fick välja med visserligen såg ok ut men dom skulle inte varit bundna till olika spelserier. Mer neutrala hade varit bra. Men nu ska det inte klagas här, dom ser ju trots allt ok ut. Kommer kanske fler annars kan man ju samla lite kraft till att knåpa själv. Även om jag suger på sånt ^^.

För övrigt kan jag oxxå nämna att jag spelar mycket Dungeon Siege II just nu. Gillade inte Titan Quest temat och började genast rota i spelbiblioteket (ett mycket dammigt rum i min hjärna). Där under en del andra klassiker som Sudden Strike 2 och Test Drive 1-3 så hittade jag minnet av dungeon siege 2. Och det är fortfarande hyffsat snyggt och trivsamt. Riktigt tidskrävande och så älskar jag karaktärsutvecklandet. Mumma.

Sen måste jag snart spela FarCry igen. Fick en dos förra veckan som gav mersmak.

Ajöss nu går jag ti sjöösssss!

Dungeon Siege 2 (bilden är ifrån FZ.se)

#blogg


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar