Cp knappar

Medlem
Cp knappar

vad äre för fel på att ha ALLT SOM HAR Å GÖRA MED SAMMA SAK UNDER EN KNAPP?
tog 100år att hitta där man skriver bloggen med, å då hadde jag hjälp av en crew...

som att ha olika menyer och hemsidor för varje bokstav man ska skriva på forumet... baah extremt onödigt.

Nu till annat.

semester idag,, första riktiga dagen så att säga.
och jag är redan UTRÅKAD.
baah, alla spel är skit och jag har sett allt som går att se, blev så illa att jag såg en proppagande sned vriden "dokumentär" om hur Vietnamn kiget var (ifrån USA`s synd dvs)
intresant och sorligt, Sett en massa NordKorea proppaganda tidigare idag, och skillnaden på dom två är att USA har andra namn än vad dom nämner i Nordkorianska filmerna. Sorligt, varför all ennda förbaskade enkel riktad syn, vad äre för fel på att tänka och se saker ifrån mera än bara ETT håll?

Och inte nog med det, Lea är och jobbar.. helt själv.
och min granne/husvärd har idag (hans tjej) fött en bäbis! kul blev en liten tös! så nu kommer man nog inte få sova på några år när hon kommer hem å skriker och ska ha mat. eller vad en bäbis gör.

Faan måste städa sen >( äre mitt fel att Lea ska fylla år iår igen?

baaah, äre inget kul idag då? höjdpunkten på dagen var nog när jag var ute å köpte en glass. uj uj vilket fint väder, bara 1000 grader minus och spö regn och kol svart väder, hej å hå, vilket fint sommar väder. FU!

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Cp knappar

Älskar dig iceman <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar