Vuxen Ice?

Medlem
Vuxen Ice?

Senaste två veckorna så TROR jag faktist att jag har lämnat min mentala ålder, på hmm kanske 16-17år.
Vad har hänt då?

Jo lille Ice har gått och förlovat sig den 6nov. på våran 3års dag.
Jätte kul, och med det så vet man. EN kvinna gäller, och jag får inte blöta pinnen i nått annat, vilket gör att man känner sig betyligt äldre nu än för som sagt, två veckor sedan..
Men glad är man! trotts ringar kostar lika mycket som en 190E, helt galet!

Och sen är det en sak till.
Om allt går bra nu på onsdag så har Mr Ice och fröken Lea köpt ett eget hus! med gargerage och allt ett förbaskat stort steg. Väldigt stort steg.
Det bästa är att jag får ett dator rum i källaren, och sen har jag planer på att bygga om ett fd gargerage där nere till ett kombinerat bio rum och consoll rum.
En våt dröm som jag bara måste se till att det infrias! Är faktist jätte glad
trotts att jag hatar lån, det är ifs mitt första lån i mitt 24åriga liv. Men jag hadde planer på att aldrig ta lån.
Dock när jag har räknat så försvinner inte pengarna i ett hus som det gör när man hyr.
Så jag tror att jag gör rätt, även om man har ont i magen och inte vet ut eller in.

Så det borde bli så att den närmsta tiden här framöver kommer PC tiden att få stryk. Men nu är jag över 20år, och har tjej, sen hus. det kommer bli så, inget jag kan göran nått åt.
Kanske bra att göra nått annat ifs...
Aja, jag kommer aldirg släppa PC/internet/spel värdlen kanske mindre tid som sagt, men aldrig släppa, trivs allt för bra här!

konstigt, för 2år sedan, förutom Lea då, så var livet ren skit. och idag har man jobb (välldigt viktigt) och snart hus! flyttat 5mil ifrån min hemtrakt och allt.
roligt och gött, trotts att jag är välldigt konservativ och nostalgisk av mig.

Är för glad idag för att gnälla på nått så det får bli nån annan dag
kram puss hej!

/ Mr Ice.

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

Vila i frid
Vuxen Ice?

Grattis som fan kompis!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Grattis till eder mäster Iceman, hus mercedes och dator, kunde såklart vara en bättre bil men inte illa pinkat!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Congrats Ice, nu ligger du i samma sits som mig här


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Skägg.
10 Chambers

Vuxenpoäng med hus, det är nästan så att det spränger skalan. Glöm inte att komma förbi och hälsa om du har vägarna förbi DH


signatur
Medlem

Congrats och det stavas GARAGE ;D


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Antikvitet

Ärade ispojke,

Det är med stolthet i rösten jag bringar dig de bästa av mina lyckönskningar. Må din boning smyckas med allsköns högteknologisk glädje.

Vördade gratulationer,
John


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tack så jättemycket allihopp!

*ah ny foumsavdelning, nice


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Grattis Ice

Bio/Konsol rum låter som en stor klick grädde på moset, alltid velat ha ett sånt själv (ett ordentligt ett dvs, det jag har nu räknas inte;) ), men det är väl ett tag kvar till tills jag själv kommer i din sits med en trevlig tjej och hus.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Avstängd
Medlem

Grattis!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

grattis hus har jag inte kommit till, men att köpa dyra presenter till någon utan att känna ångest är nästan lika ba


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar