Medlem
Glad!

Det har hänt lite intresanta grejor på sistone.

Min förra tjej ringde mig för några dagar sedan.
vi pratade i telefon ett tag, och sedan åkte vi dagen efter hem till henne, jag och min tjej. (min tjej är sjukt snäll)

Sen pratade jag och min tjej med Lea i flera timmar, vi var ute och gick, träffade på en gammal kompis till Lea, ja, gick runt och pratade massor.
vi var extremt öppna om allt.
Det var jätte skönt att få ställa frågor man ville ha svar på, och jag fick svar.
Det gladde mig otroligt mycket att få svar på saker man har funderat över i 6mån.... flera tyngder av lyfts ifrån mitt hjärta.

Det bästa var nog dock att få se henne lycklig och glad, hon berättade hur mycket hon gillade sin nya kille, och hur mycket han gillade henne, han hade tillomed slutat röka för hennes skull!

Det var viktigt för mig att få se henne glad och lycklig, för då kände jag att
valet hon tog för 6mån sedan var rätt, hon har hittat sin livskarmat.
Nått jag länge tänkte på och var orolig var att hon hade gjort ett misstag och ångrade sig och mådde inte bra, men nu fick jag se henne gladare än vad jag har sett henne på åratal!

Det hela är väldigt skönt för mig själv, det är så många saker jag kan lyfta ifrån mitt hjärta.. så många tankar och funderingar som jag kan äntligen lägga ifrån mitt konstant tänkade huvud.

Jag är glad för henne och hennes kille skull.

Hon i sin tur var jätte glad över mig och min Nattis
det var oxså kul att få se, man såg att hon menade varenda ord om mig och min nya, verkade som både jag och Lea mådde bra över att se den andre lycklig.
sist vi såg varandra var iallafall jag ett nervrak, men nu är båda två lyckliga!

Och tack till dig Nattis, för att jag fick prata med Lea face to face, det betydde så mycket för mig, nu när jag har så mycket saker besvarade betyder det att jag har lättare att tänka enbart på dig utan att vara orolig över en till person.

Undrar hur det blir i framtiden?
Jag vet att Leas kille hatar mig, han har ju bara fått höra dom dåliga sidorna av mig :> (visst är det konstigt, jag ha dåliga sidor, känns overkligt)
Och det är ju med jobbigt för Nattis att jag pratar med en person som jag har levt 4.5år med.
Hon är rädd att jag eller Lea ska få kännslor för den andre igen.
Men jag känner att det inte kommer bli så, det vi snackade och pratade om för några dagar sedan gjorde att vi båda två insåg att vi kan vara vänner men inget mera än så.

Kommer jag och Lea ha nån kontakt i framtiden?
Jag vet inte.
Min personlighet gör att jag alltid vill tro allt gott om allt och alla, så jag är öppen för det mesta, men jag är inte själv i det här "dramat" och jag har en partner jag måste tänka på, och Lea har sin partner och saker att tänka på vilket gör att ingen vet vad som kommer hända.
Men jag tänker så här, Lea är en person som kännt mig i 4.5år och hon känner mig utan och innan, så det är ju en person man kan prata välldigt lätt med, och som kompisar har Lea och jag haft välldigt roligt.
Det är hur som helst skönt för mig att vi kan prata med varandra utan att bråka eller kasta bajs på varan. det är nog bra för oss båda.

Jag sov väldigt bra den natten iallafall, jag somnade in med min Nattis tätt intill mig och tätt intill mig i mina tankar <3

Älskar dig Nattis puss

/7/ Icey

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar