Evolverande, Vackert och Erotiskt

Medlem
Evolverande, Vackert och Erotiskt

Jag pratar såklart om EVE. Då jag nu är inne på min 17 trail omgång, dock första gången med Revelations, så slukas jag som vanligt in i oändligheternas mysterium.

Precis som alla andra gånger jag spelat EVE vaknar en viss tvekan inom mig. Jag har aldrig riktigt kunnat lägga fingret på vad det är, men nu på senare tid har jag kunnat spekulera om vad det egentligen kan vara.

Då jag är på väg mot ett asteroidhav, för att samla in lite olika typer av mineraler, slås jag av en enormt grym ensamhetskänsla. Jag är totalt ensam. Det är inte som i World of Warcraft, då man inte ens kan vända sig om utan att det står någon bakom en. Utan helt ensam. Detta kan dock bero på att jag inte har lärt in mig alla dessa små tecken som fyller skrämens kanter. Eller så är jag på ett relativt "noobigt" ställe. Hmm.

Jag vet dock att om man hamnar i rätt gäng, så blir det nog en jäkla massa sena & roliga kvällar! Men vägen dit verkar vara riktigt mörk och ensam. Då jag aldrig satt mig ner, och studerat EVE någe närmre, så räknar jag inte med något annat.

Men då, som erfaren nybörjare, så vet jag att EVE har ett utav de grymmaste och schysstaste communities världen över. Ingen tvekan om den saken! En stor kram till alla spacesperms där ute!

Men då är frågan, finns det någon där ute? Som kan rädda mig från detta mörker?

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar