Enough är kung - Vista?

Medlem
Enough är kung - Vista?

Fy fan vilken skit helg. Jobbat varje dag, och i denna hetta.. Rena rama självmordet. Och inte bara det, jag dingade 20 i söndags.

Med 20 levels och ett skit jobb, så blir det en grymt bra sommar. Man kan skratta sig själv i ansiktet varje dag och undra vad fan man håller på med! Stålarna börjar snart att rulla in på kontot, och då ska det banne mig sparas till en ny dator, och en eller två feta resor!

Men när får man nog? Jag har snart jobbat en månad, eller hehe, tre veckor. Och
det här är dock min enda helg i juni månad så jag ska inte klaga, men vadå? Knega galet på ett skit jobb resten av livet? Det funkar inte. Jag måste börja fundera hårt på vad fan man ska göra.

Fredag till Söndag, och kväll i dag, Måndag. Skoj? Inte ett dugg, vet inte ens vilka jag ska stänga med. Spelar ingen roll, de flesta funkar.

Fick en del schyssta gifts idag, och igår. Det var skoj, och jag är tacksam. Men jag vet inte, någonting fattas.

Jag har gått igenom ett antal gånger att jag måste fixa en ny burk, och det är fan asap! Jag behöver dock hjälp! Jag är inte till 100% insatt i denna HardWareWorld som existerar där ute. Vad jag vet är att det ska vara Duo 600 något, och ett schysst GT kort, om man nu kör GForce, och X-nått om man kör typ ATI, Radeon eller så. Kan hända att jag har helt fel, men då är det bara att rätta mig!

Jag behöver inte skärm, inte mus, inte tangentbord, inget kraffs. Vista skulle vara kul att ha. En relativt står hårddisk, och en dvd-brännare. Om det finns någon, eller några där ute som har lust att hjälpa mig, är det mycket välkommet!

Men jag undrar det här med Vista, folk klagar som aldrig förr på skiten, och jag kan tänka mig att det för tillfället inte är så effektivt som det kommer att bli (?) .

Nåja, jag ska krypa ner i sängen och kolla på Shooter, se om det är någon schysst rulle!

God natt, och kom ihåg; det är bara män med mustach och skägg som förändrar världen!

HALO 2:

Game features:

* Epic narrative - The saga continues with Halo 2, the international award-winning sequel to the highly successful and critically acclaimed Halo: Combat Evolved. In this sequel, the battle comes to Earth, and Master Chief, a genetically enhanced super soldier, is the only thing standing between the relentless alien Covenant and the destruction of all humankind.

* Exciting single-player gameplay - Experience firsthand the epic struggle between Master Chief and the Covenant armada. Brandish dual-wield weapons and Covenant arms, while piloting human and non-human vehicles and aircraft to battle intelligent AI alien enemies.

* Unmatched online gaming - Halo 2 for Windows Vista will tap into the power of Games for Windows - LIVE to deliver online matchmaking for its Gold account members. The service will enable Windows Vista gamers around the globe to connect via their PCs and play in an innovative and competitive online forum.

* New multiplayer Map Editor - The game will also feature the all-new Map Editor, guaranteeing new fan-generated content in the future. The Halo 2 community will be able to tap their endless creative potential to develop an unlimited number of user-created multiplayer levels.

* Never-before-seen content - Inspired by their favourite portions of the original Halo 2 for the Xbox, Hired Gun has included two new multiplayer maps, District and Uplift, which can only be found on Halo 2 for Windows Vista.

* Complete community freedom - Halo 2 for Windows Vista offers gamers the freedom to host their own dedicated servers for maximum multiplayer action.

* Superior presentation and cinematic excellence - Bring the vast, imaginative world of Halo 2 to life on the Windows Vista platform through higher-resolution textures and improved lighting effects. Experience the unmatched cinematic quality of Halo 2 through the power of Windows Vista.

* Technological simplicity - Until now, Windows gamers had to install each game completely to their hard drive before playing, taking more than an hour in some cases. Halo 2 for Windows Vista utilizes new Tray and Play technology, allowing gamers to put in the game disc and be on the battlefield in minutes. The game loads as you play - just like on the Xbox 360.

Minimum system requirements:

* OS: Windows Vista
* Processor: 2 Ghz Pentium 4 class processor (or x64)
* RAM: 1 GB
* Hard Drive: 7 GB
* Video Card: DX9 graphics card: WDDM driver, PS 2.0/32BPP, At least nVidia 6000 or ATI x700 or above
* Online Multi-player: Internet connection for Games for Windows ? LIVE

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar