EvigtUppdrag II

Medlem
EvigtUppdrag II

Som en, inte fullt men kanske halvt, föredetta spelande EQII lirare surfar jag time to time in på deras hemsida för att kolla läget. Jag är grymt sugen på att börja spela igen, men tänker hålla mig tills jag fått ihop tillräckligt med stash för att inkassera en ny dator. Annars blir vistelsen i Norrath bara rent skit.

Jag såg att dom yttligare spottar ut ett expansion till EverQuest 2, denna gång Rise of Kunark. Sist jag kollade läget så var det Echoes of Faydwer Nakdelen med detta är att om man är en hängiven spelare med halv kass inkomst blir det svårt att hänga med.

Men jag menar, vill man verkligen så ser man till att skaffa fram pengar. Men jag undrar fortfarande när jag ska fixa en ny burk. Nu snackar tjejen om att dra till Paris... Visst, det skulle vara riktigt skoj, men min dator då? Buuhuhu!

Fast jag vet inte, jag tänker inte sätta mig och spela EQ2 själv direkt, jag har en polare som brukade köra med mig, men hans dator pallade inte heller att spela spelet, så vi båda gav upp, och det gäller att se till att vi båda fixar ny ungefär samtidigt. WoW tänker jag inte röra på ett tag, har tröttnat rejält. Och EVE är snäppet för mycket för mig, i allafall tidsmässigt, det funkar inte om man har ett schemalagt jobb, och en tjej som bara vill pussas hela tiden.

Skrivet av EQ2Online:

The minimum system requirements are for EverQuest II are:

* Operating System: Windows 98/2000/ME/XP
* Processor: 1GHz
* RAM: 512 MB
* Video Card: DirectX 9 compatible. Pixel shader and vertex shader compatible hardware with 64 MB of texture memory
* Sound Card: DirectSound compatible audio hardware

The recommended system requirements are:

* Operating System: Windows XP
* Processor: 2 GHz or greater
* RAM: 1 GB
* CD-ROM: 16x CD-ROM or DVD-ROM
* Video Card: DirectX 9 compatible. Pixel shader and Vertex shader compatible hardware with 128mb of texture memory or greater
* Sound Card: Sound Blaster Audigy

EverQuest II is a game that was created with many options that offer balance between quality and performance, so even if a consumer does not have the most advanced computer system, they still will be able to enjoy the game without frustration.

HA! Det där är rent bullshit, eller egentligen inte, men vem fan köper ett spel (jag?) och spelar det på tuggummistyle? Det vill säga ingen grafik alls, bara platta och färgade texturer. Nåja, det är dags att äta en sen frukost, och bege sig till le Byggmax, ännu ett Nightshift..

"Rise of Kunark will be released in November, 13th, 2007"

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar