Snap back to reality

Medlem
Snap back to reality

Ja, då sitter man här igen, efter en tid av lugn och ro.

Har precis kommit hem från en schysst semestervecka som började med en resa neråt i landet. Jag lever för tillfället i den stora staden, och begav mig tillsammans med ett gäng polare till Göteborg. Där strandsatte vi oss i en liten etta som tillhörde en av snubbarnas större bröder som tydligen studerade där nere. Idiot. Första kvällen bestod av slappande och som vanligt lite gaywrestling. Kvällen slutade med lite gottis och Stargate Atlantis.

Vi fortsatte vårt äventyr dagen efter med att gå till den helt otroligt storslagna avenyn. Efter en stunds vadande genom den näst intill dränkta gatan så kom vi fram till vårt in för så länge sedan uppsatta mål. Vi skulle ta oss till "klätterfabriken" som med sitt vilseledande namn gav oss alla en stor smocka med besvikelse. Vi sprang snabbt till systemt.

Kvällen kom och maten hade precis tagit slut och vi satt nyduschade, eller i allafall alla utom en, och smuttade muntert på våra alkoholfyllda drycker. Efter en livad omgång av kortspel begav vi oss ut i den kyrliga kvällen för att hitta "sticky fingers". Vi fann vårt mål.

Inne på de kladdiga fingrarna så var det en skönt atomosfär av könsmogna män och kvinnor som spelade ett erotiskt och hängivet spel för dess medspelare. Jag som har mitt på det torra flinade åt alla försök till att se extra läcker ut i sina tajta svarta emo jeans och geléfyllda skallar, samt ett stycke tyg för att "dölja" sin kropp. Folk är galet ytliga.

Nåja, efter att några av mina kompisar lyckades få till det med några svärmande honor begav vi oss till seven eleven, där vi träffade en underlig typ. Rickard. Han var en lite väl full, men trevlig, gbgare som mer än gärna bjöd på godis.

Nästa morgon åt vi frukost tillsammans över ett ständigt mumlande. Efter en varsinn dusch började mumled klarna upp och vi kunde tala ordentligt igen. Vi begav oss ut på upptäcksfärd.

Då vårat gäng splittrades första dagen, så var det jag och två andra snubbar som hängde tillsammans. De andra två hade tyldigen en sprackande kärleksförhållande på gång, kunde man tro, men så var inte fallet. Dom var tydligen bara riktigt torra. Nåja, vi skulle hitta en tattooshop. Och det gjorde vi, men ingen tid fanns, så det sket sig.

När vi hade tröttnat på våra liv, begav vi oss till Liseberg, som för mig slutade i en ruskigt tråkig thing. Jag mådde riktigt dåligt, plus att jag inte gillar att åka idiot saker som snurrar runt tills man inte vet vad man heter. Pengarna gick åt, som vanligt, och samvetet började äta upp mig innefrån. Det blev sent och vi gick hem.

Slut.

Nästa äventyr kommer i morgon, nu ska jag ta en macka sen läsa, sen sova, sen jobba. Fy fasiken säger jag bara.

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar