Min väg mot Conan

Medlem
Min väg mot Conan

Åkte raka vägen hem idag efter jobbet igen, hem till far det vill säga. För att ladda ner det som behövs för att spela Age of Conan, nu på lördag.

Starta det jag tankat hem igår och härliga saker visar sig.

Innan denna prompt så laddade jag hem det stora kalaset på 6000+ filer, tog inte så långt tid med 1mb/s, så ni som har bredare band än det, behöver inte frukta.

Jag kunde inte vänta, var tvungen att kolla om "play" knappet skulle ge något...
... och det gjord det.

Riktigt schysst. Accpeterade såklart.

Riktigt snyggt må jag säga, stilrent och avspänt. Musiken, mäktiga kvinnoröster, i brakgrunden passar perfekt till det visuella. Och menyerna var underbara, och enkla.

Som sagt, stil rent och härligt. Man vet dock aldrig vad som kommer hända, men jag gillar det. När jag klickade på någon av raderna så sköts det ut en yttligare meny till höger, och den första menyn sköts lite till vänster.

Riktigt snyggt gjort, simpelt och funktionellt.

Försökte såklart logga in, och då såg det ut såhär. Den lilla rutan kunde för övrigt flyttas vart man ville, den var floating så att säga. Och transparant som vi ser.

Och till sist, eftersom det inte fanns så där värst mycket att göra, så stängde jag av.

Nu skall jag bege mig hem till frugan igen, så här bra har man aldrig haft det, middagen är redan klar! Det är alltid jag som lagar mat, men nu har hon fått fnatt, det är bra!

#blogg


signatur

Niet.

Medlem
Min väg mot Conan

Försökte idag. Men pre-releasen var slutsåld.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Fan vad segt, har du kollat överallt?


signatur

Niet.

Medlem

"Early access" hette det visst jag tänkte på. Har bara sett det när jag loggade på register.ageofconan.com för att skapa konto.

Skrivet av register.ageofconan.com:

The Early Access product has been sold out.
We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd.

Aja, har ändå väldigt lite tid att lägga på att spela just nu ändå, så det är kanske bara bra att vänta en vecka till.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar