Hobbitar och betonglokaler

Medlem
Hobbitar och betonglokaler

Tjenare.

Sitter framför datorn på mitt lilla kontor. Det är trångt som fan, och vi får inte hålla på med sådant här. Surfa på Internet. Men vad gör man inte för att få lite annat att tänka på, vafan det är lördag, kom igen, bjud lite.

Nåja. Age of Conan närmar sig med stora steg... Nu när jag tänker efter så är det nog bra att jag jobbar idag. Då går tiden snabbare, hade jag varit hemma så hade jag bara suttit och kollat på någon Countdown där ute. Vilket skulle resultera i större hjärnskador.

Jävla lirar det finns. En snubbe på jobbet, väldigt liten till växten, krullhårig, jobbigt röst, och påminner galet om en avdankad hobbit från filmerna.
Snubbe har världens attityd, det händer minst 4 gånger om dagen att nävarna kliar och sticker när han kastar ur sig något, eller gör en opassande gest till någon av oss. Sen för att inte tala om att han är schizo, oj oj oj.

Skit samma, går hem snart, om 20 minuter eller så. Då har jag lite tid att förbereda mig på. Tänkte damma av hela rummet, main fokus ligger dock på datorbordet och allt där omkring, sen funderar jag på att blåsa om datorn, vilket jag kom på att jag absolut inte skall göra, eftersom jag drog hem Age of Conan på 40 GB. Bra där, att man kommer på saker när man skriver.

Nej, nu måste jag göra klart lite här innan jag beger mig hemmåt.

Vi syns i Hyboria!

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar