Age of Conan = Age of Crack

Medlem
Age of Conan = Age of Crack

Har införskaffat Collectors Edition av Age of Conan, och haft chans att prova det några gånger.
Måste säga att jag gillar spelet

Min dator sjunger på sista versen, så grafiken i spelet är ganska dålig för mig, samt att det laggar till och från, men ändå kan jag inte låta bli att spela när jag väl har tid.
På något sätt känns det här som en värdig motståndare till World of Warcraft. Mycket vuxnare, och försöker inte att ha med smygporr som WoW har (Kom igen, erkänn att ni ändå inte önskat att Bloodelves eller Nightelves varit HELT nakna. Okay, nu är inte AoC helt avklätt heller, men världen är mycket brutalare och tilltalar mig som vuxen mer än vad WoW gjorde)

Tyvärr är det dock inte ett färdigt spel ännu. Återigen har jag köpt en beta som jag betalar för att få använda (jag gjorde samma misstag med Vanguard), men jag kommer nog ha ett lätt överseende med det för den här gången och i alla fall spela tills gratismånaden tagit slut. Sen kanske jag tar en längre paus tills de fixat det som bör fixas

Till helgen har jag förhoppningsvis satt ihop min nya dator och kan börja utforska AoC med en fräsch dator och ett prima grafikkort.
Jag anar en risk att jag kommer hamna i online-träsket igen

#blogg

1
Skriv svar