Nynassister är allt en bra töntig liten grupp :)

Medlem
Nynassister är allt en bra töntig liten grupp :)

Har varit ut och handlat lite frukost nu på morgonen, varpå när jag kommer hem hör ett jäkla skränande från en av mina grannar.
När jag väl kommer närmare dess balkong på min väg hem så börjar jag höra vad det är de ropar.
"Sieg heil, sieg heil!"
varpå det blir tyst några sekunder, sen hör jag "5..4..3..2..1.. SKJUT EN POLIS!!"

Jag kunde bara skaka på huvudet och småle för mig själv. Så otroligt töntiga människor det där *lol*
Inne i hans vardagsrum sitter ett gäng ungdomar och har lite myspys för sig själva, och ropar (ganska dåliga och fantasilösa) slagord såsom sieg heil etc.
Kärleken emellan dem alla är på topp, och i sin lilla värld där inne så tror de att de äger världen.

Ja.. Om det inte vore för att de går ut och slåss på kvällarna så skulle jag nästan sätta en myspysfaktor på alla nassar. ^^

På måndag ringer jag dock för övrigt till hyresvärlden och klagar. Vill inte ha dylikt skit här i närheten. Och att de ropar "skjut en polis" tar jag väldigt illa upp för, då min flickvän snart ska söka in på polishögskola.
Förhoppningsvis kanske de kan bli deporterade till någon liten söt ö där de kan få mysa med varandra och hålla om och kramas, samtidigt som de ropar sin kärlek till sin fürer.
Skillnaden mellan en nassistparad och pridefestivalen är i grund och botten ganska liten om man får leka med tanken. De klär upp sig, de älskar varandra, och de älskar ganska troligtvis även med varandra

#blogg

Medlem
Nynassister är allt en bra töntig liten grupp :)

Hohohoh Burn!

1
Skriv svar