Power 200% Och dagens horoskop.

Inaktiv
Power 200% Och dagens horoskop.

Köp inte Burn!
Har för tillfället världens överenergi !köpte tidigare idag två pack Burn energidrycker, och har redan lyckats dricka upp ett.
Så varför köper man världens dyraste energidryck? En väldigt bra fråga faktiskt, kan kanske bero på den jobbiga Burn reklamen som jag utsätts för konstant på kanal 6. Så när jag gick in i "the lokal Shell store" så kännde jag ett direkt behov utav att köpa en Burn dryck. Kostar för f*n 18kr styck! Men bestämde mig för att köpa hem några extra för att kunna jämna ut lite mellan all bärs. Så det fick bli två pack för 69kr st (tror jag).

Nu ett pack senare så inser jag att det kommer bli omöjligt att sova i natt och vilket stort misstag jag begått när jag impulsivt köpte dryckerna!
Får nog bara ta och fortsätta springa runt i huset och titta på 3 tv apparater sammtidigt för att försöka få ner överenergin lite.

Dagens horoskop!
Måste nog säga att dagens horoskop stämmer in på min dag ganska bra för en gångs skull.

Skorpionen: "Du är osäker på hur du bör gå till väga i ett sammanhang - men dimmorna skingras snart och du ser allt klarare" (taget ut metro).

Har faktiskt stått inför några kluriga situationer idag, men kan se allt klart nu. En av dem var den där nedrans Burn impulsen, mission fail där.
Och enligt mitt österländska horoskop så ska jag inte vara alltför girig, men sammtidigt hålla i pengarna. Det sista kanske också syftade på slöseriet på all energidryck.

Ja vet inte riktigt vad man ska säga om det där! Ibland kan det faktiskt stämma.
Spåtanten hade tur idag

#blogg

Medlem
Power 200% Och dagens horoskop.

ähm.. Burn är typ den godaste Energidrycken.. och man köper jue fan energidryck för att få mer energi!

Inaktiv

Jo sant, den är godast. Men smakar inte alls lika gott efter 4-5 stycken. Visst klart köper man drycken för att få energi =), men i mitt fall så blev det lite för mycket på en gång.

1
Skriv svar