Games for Windows radio

Medlem
Games for Windows radio

Ofta när jag är ute och går, sitter på bussen eller cyklar in till stan drar jag med mig min mp3-spelare. Och det som spelades mest förr var musik men nu är det väldigt mycket podcasts. En av dom är Games for Windows (tidigare CGW) radio vilket nog är den bästa av de jag lyssnat på. Det pratas mest om PC-spel av den självklara anledningen (Games for Windows) men det brukar snabbt gå till vilket randomämne som helst, allt med en stor dos humor.

Tror inte jag har skrattat så mycket när jag hört någon podcast innan, otroligt kul. Det är klart, de flummar inte bara utan dom har många intressanta diskussioner.
Men låt inte namnet lura er, de är inte tvugna att endast säga bra saker om Games for Windows utan de får säga precis vad de vill. Och Microsoft har kritiserats tidigare av dom. Rekommenderas starkt.

Andra bra är 1Up Yours (spel i allmänhet), The Fullmoon Show (Insomniacs podcast) och Gamasutra Podcast (speldiskussioner).

Skulle gärna ha lite tips på andra bra podcasts, bara att rekommendera i kommentarerna.

#blogg

Medlem
Games for Windows radio

Synd att dom har lagt ner nu.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar