Surt sa räven

Medlem
Surt sa räven

Men det är inte att sverige inte kom 1:a eller något som har med sverige att göra mer att Serbien vann med en skitlåt som inte änns kan säljas på Radio. Så jäkla mainstream allting ha blivit och kompisröstningar blivit värre eller tabellgluttare som en vän sa vilket inte direkt makes sence.

Kamp song för homosexuella vad har det med saken att göra, det är väl inte vad man sjunger om som gör saken och bara för att man böjer sig till ett håll ska endå inte betyda att man för röster.

Och tyckte nån mer än jag att allting skulle gå så snabbt som möjligt när det gällde hela programmet? Det har blivit så mycket sämre när dom kör med del-finaler och sådant trams, sänd alltihop så att alla kan rösta på det dom vill ha.

Nej tyckte fan att Ryssland eller Ukraina skulle ha vunnit, mest för att Ryssland skulle ha erbjudit en enorm show i moderlandet och att Ukraina var klart härligaste bandet som spelades.

[i]Ibland älskar man Aftonbladet[/i]

#blogg

Medlem
Surt sa räven

Låten var ju helt ok (kändes inte som en äkta schlager och det var kanske därför som den lät bra i mina öron).
Varken såg, hörde eller läste om Eurovision song contest i år så jag kan inte uttala mig om de övriga tävlande (jo, The Arks låt var usel).

Likheten mellan GP och sångerskan finns där ja xD

1
Skriv svar