Bättre sent än aldrig

Medlem
Bättre sent än aldrig

Så.. Har varit borta en stund ifrån bloggandet men skall på börja det igen som ni nu ser. Har börjat köra Audiosurf igen för att testa det med rätta ögon på det, och måste säga att det är roligt när det väl fungerade. Smart sak som man kan spela när man inte har något annat för sig.

Kollade på Fz.tv och tittade igenom Lost: Via Domus som verkade inte allt fördåligt.. Nästan som man blir lite sugen på att köra det, har inte varit något fan till Lost men man borde nog börja titta på det igen. Finns intressanta karaktärer dock det som gjorde att jag inte fortsatte att titta på det var att ingenting förklarades som man ville.. Men allting tar sin tid.

Nu är jue också Författarstrejken över så man längtar riktigt på att Heroes ska börja och att Dexter skall få fart på dödandet igen. Såklart även dom tecknade serierna vill man ha igång igen kommer bli nice med allt det där.

Imorgon skall det bli smygstart av filminspelning då en kompis har påbörjat sitt filmprojekt skall bli kul och se hur allting kommer att bli. Och kommer man vara duktig skådespelare? Det får man allt se.

#blogg

Medlem
Bättre sent än aldrig

Snälla köp inte Via Domus! Jag tyckte det var helt värdelöst! Fast det är ju min åsikt. Johan Hallstan tycker samma sak.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tänkte inte köpa spelet heller, var bara så man nästan kände att man ville testa det.. Men bara för att man vill testa betyder det inte att man vill ha slänga pengar på det

1
Skriv svar